Thursday, February 7, 2013

SET ALLERGIK :)


Testimonial menarik dari Noor Aishah


"Assalam. kali ni nk share tentang alfafa pulak.. saya mmg alergic dgn seafood serta resdung, tp favourite sgt2 dgn sotong.. kalau nk makan sotong jugak terpaksa ambik pil untuk redakan gatal2 pada muka dan badan, bercampur dgn bersin yg tak henti2.. tapi sekarang, dah tak payah risau dh kalau nk makan seafood.. sb dah ada ALFAFA... sudah 3 minggu makan alfafa mmg kesan ketara.. 2 hari lepas makan seafood, tp hari ni baru perasan smlm takde pun rasa tak boleh tido sb gatal2, takde dah bersin yang terlalu kerap smp tak selesa langsung pada hidung.. hehe.. alhamdulillah.. nikmat Allah dapat jugak dirasai dgn sempurna.. Masalah keputihan pun alhamdulillah beransur okay.. makan vit E dan C utk kulit dan kulit dah cantik.. skrg makan alfafa utk kesihatan dalaman dan semakin menunjukkan tanda positif.. SHAKLEE is THE BEST ♥"


Cadangan Supplemen untuk alergik:


Vitamin C:

adalah untuk menguatkan anti bodi anda. Bertindak mengikut pelepasan masa jam demi jam dan menyamai kandungan vitamin c sehingga 5 biji oren menyebabkan badan anda lebih bersedia dan kuat. 

Alfalfa:

Herba semulajadi yg dipercayai turun temurun untuk mengurangkan keradangan akibat alergic. Juga mengandungi pelbagai mineral semulajadi dan protein yang menambahkan kuasa penawarnya. 

B Complex:

Menenangkan saraf dan memberi tenaga kepada sel tubuh.

Protein( Energizing Soy Protein):

Membina sel yang lebih sihat. Dari sekecil-kecil sel yang sihatlah, terjadinya otot dan sistem badan yang lebih baik. Jadi amat penting sumber protein kita adalah dari yang bersih dan berkualiti. 

No comments:

Post a Comment