Thursday, February 7, 2013

SET SUAMI ISTERI:)

SALAM..

Ok, kat sini nak ada set untuk suami dan isteri :

1. Vita E Complex

Vitamin E terkenal dengan fungsinya sebagai salah satu antioksidan yang kuat. Namun, ramai tidak tahu yang ia juga memainkan peranan penting dalam menghangatkan lagi hubungan suami isteri.
antaranya:
-mempertingkatkan kemampuan reproduktif (Vitamin E terbukti mampu mempertingkatkan bilangan sperma bagi lelaki dewasa yang mengambil sebanyak 600IU - 800 IU sehari)
Selain menambah bilangan sperma, Vitamin E juga meningkatkan mobiliti dan morfologi sperma. Dalam erti kata lain, ia meningkatkan kuantiti dan kualiti sperma yang dihasilkan.
-Kelestarian tenaga - Vitamin E juga memberikan tenaga (untuk hubungan seksual) dengan membekalkan oksigen yang lebih kepada tubuh badan

2. Alfalfa 

Alfalfa dikatakan sebagai "Raja Tumbuhan", antara fungsinya yang utama ialah membuang toksik dari badan. Namun begitu, ia juga mempunyai fungsi yang lebih kurang sama dengan kacip fatimah, dan untuk para lelaki yang memakannya, ia memberi stamina (dan enhance libido). Ia juga dikatan membantu dalam membesarkan payu dara.

3. Energizing Soy Protein (ESP)

ESP berupaya membekalkan tenaga segera kepada tubuh badan. Oleh yang demikian, suami dan isteri yang mengambilnya, bakal peroleh tenaga meskipun sudah penat seharian di tempat kerja. ESP juga banyak memainkan peranan dalam mengimbangi dan mengawal hormon wanita. Ia juga membantu dalam awet muda dan ia juga dikatakan berupaya memberi payu dara yang lebih anjal.

So, anda berminat hendak dapatkan vitamin-vitamin untuk hubungan intim suami isteri...?

Hubungi saya :

Saya pengedar shaklee yang sah :
Nurshidatul Farhana
id no :924587
no tel : 0122919727

No comments:

Post a Comment