Wednesday, March 20, 2013

TESTIMONI SLIMMING SET


~~Baru balik dari sekolah~~


Customer : Farhana, akak rs bkesan la ambik slimming set shaklee tu.

Saya : Yeke akak, alhamdulillah..apa yang akak rs?

Customer : Memang akak xde msalah nak buang, tapi rs mcm selesai la bila mbuang tu.

Saya : Hehe..tu la..memang melawaskan pun.

Customer : Tu la, kalau dulu asyik nak makan je..tapi sekarang makan mcm biasa tapi da kurang rs nak makan je memanjang..

Saya : Yup akak, cinch tu ada protein..so dia blh mengenyangkan kita.

Customer : Tu la,cik abg pn puji badan da mengecik sikit..tak lama lagi lagi kecik la ni.

Saya : InsyaALLAH akak..cntik utk cik abg mmg berbaloi

Customer : Ok farhana.sblm cuti sek ni, akak nak tmbh herb-lax 1 tau..

Saya : Orait



( Loceng menandakan kena msuk kelas pun berbunyi )

Jadi, sape2 yang rs bminat utk sebarang ptanyaan @ pembelian, pm sy :)

kita usaha dan ikhtiar kan :)
pm sy klu beminat.nak supplemen2 lain pn blh pm

Untuk kesihatan anda sekeluarga :

Saya pengedar Shaklee yang sah,
NURSHIDATUL FARHANA
id no : 924587
012-2919727
fb : humairak_farhana@yahoo.com

No comments:

Post a Comment