Monday, March 4, 2013

ESP+OSTEMATRIX





Assalamu'alaikum kawan2..

Kali ni entri saya pasal ESP+Ostematrix
Sebagai mana yang telah kita sedia maklum, 
ESP mengandungi sumber protein yang bagus utk badan.
ESP pun best seller tau
Saya sendiri pun telah mengamalkannya sejak 3 bulan yang lalu..
Kalau nak baca testimoni saya tentang ESP ni, blh klik link ni : http://humairakfarhana.blogspot.com/2013/02/testimoni-sendiri.html

Sekarang nak citer pasal Ostematrix a.k.a. Kalsium
Tapi yang bestnya, Ostematrix Shaklee ni mempunyai 
-Magnesium : membantu untuk menyerap kalsium ke dalam tubuh
-Vitamin D : membantu untuk memaksimumkan penyerapan kalsium ke dalam tubuh

Saya pun adalah pengamal ESP + Ostematrix ni, 
Memang sangat2 best..
Sebelum mengamalkan Ostematrix,
saya mengalami gusi berdarah n kejang2 kaki..
Memang everyday akan kena
Tapi alhamdulillah..
Sejak mengamalkan ESP+Ostematrix,
saya tidak lagi mengalami gusi berdarah dan terpaksa terjaga malam kerana kejang kaki :)

Jadi, sesiapa yang rasa apa saya pernah rasa,
Cepat2 pm sy k :)
InsyaALLAH masalah anda akan selesai

Tapi ingat, kita berikhtiar, 
Tapi semuanya adalah ketentuan ALLAH


Untuk kesihatan diri anda dan keluarga :)


Saya pengedar Shaklee yang sah,
NURSHIDATUL FARHANA
id no : 924587
012-2919727
fb : humairak_farhana@yahoo.com


No comments:

Post a Comment